CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 14 April 2011

kata-kata terakhir sebelum meninggalkan semua

assalammualaikum (:

saya nur aida ingin memohon maaf kepada semua kawan2,akak2,adek2,abang2,yg follow blog ney n semua lahh:) mohon maaf jika ada silap salah terkasar bahasa,terguris hati siapa2!eyda xada niat nak sakitkan hati siapa2.. kalau ade pun eyda cuma b'gurau je(: eyda suka usik orang!tapi,xtau lah kalau ade yg terasa..mntak maaf kay?eyda sayang kowang semua! kalau ada yg anggap eyda pnyibuk dlam hidup siapa2 tlong bgitau eyda kay?jujur lah kay?mane yg xsuka kawan dngan eyda pun tlong bgtau kay?jngan risau eyda xkan benci korang!

kepada mama,ayah,angah,along,mama ana,k.ana,k.fiza,mak n semua! eyda mntak maaf kalau ada buat salah.. eyda tau eyda nakal eyda suka usik orang,eyda mntak maaf sngat2!kalau boleh eyda nak tnjuk kat korang yg eyda ney leh buat semua!eyda akan tnjukkan nnti:)eyda sayang semua!

kepada akak yg eyda sayang sngat kak ain,kak nurin n kak AQ! eyda sayang korang sngat2!jujur eyda cakap! eyda sunyi kalau kalau xada korang semua!korang jew yg eyda ade skrang.kalau rase eyda pnyibuk sila lah bgtau yea?

kepada cikgu2 sperti ckg habsah,ckg sharifah,ckg khadijah,ckg zamrie,ckg cynthia n semua ckg yang baek dngan eyda.. eyda mntak maaf kalau ade salah yea? eyda xjhat cuma eyda nakal jew kat sekolah:) tapii eyda sayang korang semua :) sayang sngat2! korang lah akak,ibu,abg,n ayah kat sekolah ..

eyda buat gini bukan ape.. eyda takot xsempat jew! bak kata pepatah "sediakan payung sebelum hujan" haa.. xgito! :P hehe.. pe pun eyda sayang korang semua! nyawa ney bukannya kita tao bila d'tarik kan? ntah esok,lusa n bila2 :)

muwahhh! salamm (:

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ