CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 10 March 2011

...... :( :( hmmmmm ....

hmm.. sangat panas hati bila tgok fb kaw! susa bgi ak nk caye yg kaw ney btol2 wujud kat dunia ney kew x! susa tao ark.. aku dah syang cgat kat kaw! aku dah anggap kaw mcam famili ak cniri tao x! aku ney mmg bodoh cbb mudah prcaye kat org! napelah aku knal ngan kaw! aku nngis bila tao kaw sakit then kau pegi tngglkan aku! arggggghhh(sengal) m'bzir tao x airmta aku! aku jdi xtumpu kat stdy cbb kaw! cbb ko dh tnggalkan aku! aku xden sape2 slen kaw! kt kaw lah tmpat aku luahkan prasaan..bila kaw xde ak rasa snyi!aku sepi..kat sape lgi aku nk luahkan prasaan aku? xde sape! xde sape! tapi knpa wat aku mcam ney!jgan smpai aku jdi bnci n xpcaye kat org dah... aku xnk bnda to smua blaku... aku nk rmai org syang aku n aku syang dowg.. aku sunyi! aku sunyi! wlaupon pnye famili yg rmai.. hmmm .. tlonglah jgan cmpai aku wat demikian...

No comments:

Post a Comment

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ