CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 27 April 2011

KATA HATI KU BERKATA LAGI

mati? setiap manusia wajib ingat mati! :)

eyda hari2 ingat mati.. bila lah allah nak tarik nyawa eyda :) eyda rasa eyda dah tak d'perlukan lagi d'dunia ney.. ramai yang tak sayang eyda dah.. eyda suka nyusahkan orang,buat orang marah,sakit hati and macam2 lah :)maybe kalau eyda mati korang2 semua akan hidup aman,tenang dan sebagainya kan? tol kan? memang macam2 eyda sakit! terpulang kat korang mau percaya or tak. kalau eyda cakap sakit maknanya betol lah eyda ngah sakit :) eyda kerap sakit kepala,dada n macam2 lagi :) eyda tak tipu tao :) hee..


tapi kan! kalau eyda mati kan orang2 yang eyda sayang nak ke datang tengok eyda?baca yasin untuk eyda?sedekahkan al-fatihah untuk eyda? nak ke dorang? hmm xnak kot! eyda nei siapa pada dorang kan? kan2? hikk! eyda selalu tanye dekat orang2 yang eyda sayang pasal mati2 ney contohnya"nanges tak kalau eyda mati" lebey kurang gito lahh :) hikk

No comments:

Post a Comment

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ