CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 5 April 2011

jalan jalan ! itu lah hobi aku :)

hari jumaat lepas kakak nan abang kak fiza(akak ipar) dtang sini. dorang saje dtang nak jalan2
tngok mak dorang kat sini :) dari dorang dtang smpai lahh dorang nak blik aku dngan dorang
b'jalan sakan jew. dari pagi smpai mlam! fuhhh ... penaatt sngat2!
hari jumaat malam angah(abg aku) bwak aku dngan famili dorang prgi i-city:) ingat kan best lah sngat! padahal biasa2 jew. hmm! prgi sana cuma snap sana snap sini!(tpi tu yg ak pling suka!HAHA! 1 kreta msuk rm10. ade pameran ular lah pe lah, aku xberani nak pegang ular tu!eee! geli! aku ade beli mcam lampu2 yg letak kat kpla.. santek!

hari sabtu lak aku bwak dorang prgi PETALING STREET!(aku pemandu plancong dorang)mcam2 dorang beli dkat sana:) aku pun beli jgak yg bayarnya kakak kak fiza.. hee:) baikkan dia?
lpas tu prgi tgok pak lang dorang yg dduk dkat kelana jaya
dah pnat b'jaln sehari suntuk pe lagi ? balikkkkk lahhh! balik terusss tidoooo:)


No comments:

Post a Comment

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ