CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 5 April 2011

olahraga MSSD





pada 28,29,30 n 31 march aku ade KEJOHANAN OLAHRAGA MSSD PETALING UTAMA. aku msuk acara 800, 3000 n 1500. pehh! mmg kaww lahh.. larian jarak jauh tu. tapi aku wat dh ckop terbaek lah uh wlaupon kalah :( subb.. kalah mnang adat permainan right? ngee .. sblum hari acara tu kaki aku mmg dah sakit(hanya tuhan jew tahu pe yg aku rase) wlau pon sakit aku xptus asa , aku tetap nk lari jugak(kira semangat gito) first acara dah oke aku mnang lah jgak dpat num 2(num 2 jew xbngga mne pon :P ) then acara strusnya ak mmg xdpat lari, kaki ak sakit t'sngat2! b'denyut2 jew :( tapii aku tetap lari jgak takot nnt cikgu ckap aku nei manja sngat lak :) aku lari , lari dan lari smpai kaki aku xbuleh grak:( aku tahan jew! budak2 sekolah TAMAN SEA ,KATHOLIK mmg teror beb .. aku pun xbuleh nak lawan dngan dorang, dah lah kaki pnjang! bdan slim jew pasto time dorang lari mcam ringan je bdan dorang. huhu! pe2 pun aku dah wat yg terbaik! :)

bawah ney ade b'berapa pic yg kite orang smpat snap :)





No comments:

Post a Comment

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ