CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 5 April 2011

bila ada cuma 5 minit saje untuk hidup?

kalau aku ade 5 minit saje untuk hidup orang2 yg aku nak ade d'sisi aku ialah :

1.mama,mama ana dngan mak(orang yg pling aku sayang kat dunia nei)
-mama adalahg org yg mlahirkan aku :)
-mak adlah orng yg mnjaga dari aku baby lagi smpai lahh skrang
-mama ana adlah kezen aku yg aku pling rapat sekali:)

2.kak sharifah aina natdrah(kak ain)
- akak yg paling aku sayang! dia baik, santek, sweet n sgalanya ade pda dia!

3.kak nurininsyira(kak syeraa)
- akak yg aku paling sayang jgak! dia pun baik sngat2. aku tahu dia sayangg kat aku sangat2!

eyda sayanggg korang semuaaa <3 korang milik eyda selamanya! muwahh!

No comments:

Post a Comment

sukew sangat lagu ney :)

lagu untuk kak ain ngan kak aQ